c h r o n o g r a f o s

Ενα blog που δεν θα γινει ποτε πολιτικο βημα κανενος!Σας ευχαριστω που επισκευθηκατε την σελιδα μου.Τα σχολια και τα κειμενα μου ειναι απο μια πραγματικοτητα οπως την βλεπουν τα ματια μου!Εξαλου η ομορφια αναγνωριζεται απο αυτους που την βλεπουν!



Κυριακή 26 Απριλίου 2009

Συναγερμος στη Βουλη απο την γριπη των χοιρων



Συναγερμός στη Βουλή για την νόσο των χοιρων.Γιατι μάλλον ο ιός ξεκίνησε από την Ελλάδα,και συγκεκριμένα απ' την βουλή.Μια που εκεί κυκλοφορεί γουρούνι πολύ!Έχουν βάλει σκοπό όλοι αυτοί,να ρημάξουνε τον τόπο,με κάθε τρόπο,και δεν τους φτάνουμε εμείς,θα καταστρέψουν παγκόσμια,και τους ομογενείς!Ο ιός αυτός ξεκίνησε σαν γρίπη,και απειλεί να μας αφανίσει!Ας βρεθεί ένα εμβόλιο γρήγορα για μας,να μείνουμε στον πλανήτη,και να φύγουν,οι χοίροι της βουλής από προσώπου γης,γιατί μας έχουνε τρελανει,φόροι,βιώσιμη ανάπτυξη,και παπαριες,μα που της βρισκουνε της λέξεις....αυτες?

6 σχόλια:

  1. ΣΩΚΡΑΤΗ ...ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΣΑΙ !!!
    ΣΟΥ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ LINK KI ΕΓΩ !!!

    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλησπέρα,
    τα γουρούνια είναι καλύτερα απ' τους 300 της Βουλής. Εκτός αν οι 300 είναι μεταλλαγμένοι χοίροι... χαχαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @Ανεμοδουρα,φυσικα ειναι καλυτερα ειναι νοστημα,ενω οι 300 δεν τρωγονται με τιποτα,αλλα τους παρομοιαζω ετσι,γιατι μοιαζουν στην βρωμα!Σ'ευχαριστω που περασες να εχεις ομορφο βραδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Α ΡΕ ΣΩΚΡΑΤΗ....Μ΄ΕΚΑΝΕΣ ΚΑΙ ΓΕΛΑΣΑ!!!!
    ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ΕΙΣΑΙ ΦΟΒΕΡΟΣ!!!! ΚΑΙ ΕΙΧΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟ FACEBOOK!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @elli-Χαιρομαι που σου αρεσε.Τι να κανω ελλη μου η ζωη θελει και λιγο χιουμορ.Σ'ευχαριστω για το σχολιο σου.Καλη σου νυχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Kavala

Kavala