c h r o n o g r a f o s

Ενα blog που δεν θα γινει ποτε πολιτικο βημα κανενος!Σας ευχαριστω που επισκευθηκατε την σελιδα μου.Τα σχολια και τα κειμενα μου ειναι απο μια πραγματικοτητα οπως την βλεπουν τα ματια μου!Εξαλου η ομορφια αναγνωριζεται απο αυτους που την βλεπουν!



Πέμπτη 6 Αυγούστου 2009

Υπαρχει και η Επανασταση της Αγαπης

Ολο αυτο το διαστημα που ασχολουμαι με το μπλοκ μου μιλω για Πολιτικες ανυπαρκτες,για πονο,για φτωχια καταθετοντας την αποψη μου για τα καθημερινα δρομενα της ζωης αυτου του τοπου!Σημερα αποφασισα να γραψω κατι που ειδα,για μια Πραγματικη Επανασταση Αγαπης και θα ηθελα να την μοιραστω μαζι σας,γιατι νιωθω οτι υπαρχουν και αλλα συναισθηματα μεσα μας που τα αφηνουμε και κοιμουνται διοτι το μονο που μας νοιαζει ειναι ποσα εχουμε για να την περασουμε!


Κάποτε ήταν ενα αγόρι και μια κοπελα που αγαπιοντουσαν πολύ.ολα ηταν μια χαρα ,μεχρι μια μερα που του ζητησε να χωρισουν.Την ρωτησε γιατι,γιατι του έπαιρνε τη ζωη,τι ειχε κανει λαθος,της ειπε οτι την αγαπα,οτι θα της έδινε ακομη και τη ζωη του..μάταια ομως γιατι του ειπε οτι πήρε την αποφαση της και εκανε την επιλογη της.Τοτε αποφάσισε εκεινος να μην της ξανα μιλησει ποτε.Επειτα απο μερικες μερες εμαθε οτι νοσηλευοταν σε νοσοκομειο η καλη του και οτι επασχε απο καρδιακη ανεπάρκεια!Γι'αυτο τον αφησε γιατι τον αγαπουσε τοσο πολυ που δεν ηθελε να την δει να πεθαινει.Την ειχαν πει οτι δεν υπαρχει μόσχευμα και θα πεθανει!Εχασε την γη κατω απο τα ποδια του,δεν ηξερε τι να κανει!Μετα απο 3 μερες ανοιξε τα ματια της η κοπελα,τον ενιωθε κοντα της αλλα δεν τον εβλεπε διπλα της!Οι γιατροι της ειπαν οτι ειναι πολυ τυχερη που τελευταια στιγμη βρεθηκε συμβατος δοτης και οτι πετυχε η εγχείρηση!Τοτε εκεινη τηλεφωνησε στο αγορι της για να του εξηγησει και να του πει οτι τον αγαπα και θελει να ειναι παλι μαζι.Δεν τον έβρισκε πουθενα.Την ιδια μερα εμαθε πως ο δότης που της εδωσε την καρδια του ηταν ενας νεος που επεσε απο την ταρατσα του νοσοκομειου και πανω στο στηθος του ειχε ενα σημειωμα γραμενο με κόκκινη μπογια που ελεγε:εκανες την επιλογη σου να μου παρεις την ζωη εκανα και εγω την δικη μου να σου την χαρισω!Τωρα η καρδια μου θα ειναι για παντα δικη σου!Αντιο σ'αγαπω!Ηταν εκεινος!Μετα 10 μερες βρεθηκε νεκρη λουσμενη στο αιμα της η κοπελα με ενα σημειωμα στο καθρεπτη :δεν μπορω μακρυα σου για τον ιδιο λογο που πεθανες και εσυ θα πεθανω και εγω.Σ'αγαπω!

7 σχόλια:

  1. Η Αγάπη όλα τα υπομένει..Η Αγάπη όλα τα ελπίζει!!!Δίνει ζωή στην οικουμένη κι η γή γυρίζει,που λέει κι ο φίλος μου ο Χατζής!!!Σ`ευχαριστούμε που μας το υπενθύμισες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΑΓΑΠΗ....ΟΠΟΙΟς ΤΗΝ ΝΟΙΩΣΕΙ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΕΡΟς...ΝΑ ΑΓΑΠΑς ΘΑ ΠΕΙ ΝΑ ΘΕΛΕΙς Ο ΣΥΝΤΡΟΦΟς ΣΟΥ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΟς...ΝΑ ΤΟΥ ΑΠΑΛΥΝΕΙΣ ΤΟΝ ΠΟΝΟ....ΝΑ ΔΙΝΕΙς ΧΩΡΙς ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΝΑ ΠΑΡΕΙς...ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΜΑς ΕΡΩΤΕΥΟΜΑΣΤΕ ΠΟΛΛΕς ΦΟΡΕς,,,ΑΓΑΠΑΜΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΜΟΝΟ [[ΜΙΑ]].....TYXEROS OΠΟΙΟΣ ΤΗΝ ΝΟΙΩΣΕΙ......ΕΣΤΩ Κ ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΑΓΑΠΑΕΙ....DELFINI

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ ΣΩΚΡΑΤΗ.......ΔΕΝ ΕΧΩ ΛΟΓΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Η πραγματική αγάπη...!!!!

    Συγκλονίστηκα....

    Καλό απόγευμα Σωκράτη να είσαι καλά!!!1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @Το θολο τοπιο
    @Λιζακι
    @Παν
    @Ελενα
    ευχαριστω για τα σχολια σας ευχομαι καλο τριημερο σε οτι και αν κανετε:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @ allday-news
    Καλη σας ημερα και καλη εβδομαδα<:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Kavala

Kavala